Matthias Roose versterkt Smappee als Brand Manager: klaar om het merk internationaal te laten groeien

Matthias Roose, Brand Manager Smappee
Matthias Roose, Brand Manager Smappee

Harelbeke - 16 december 2024 - Smappee, het award-winning Belgische cleantech-bedrijf gespecialiseerd in slim energiebeheer en slimme EV-laadoplossingen, heeft Matthias Roose aangesteld als Brand Manager. In zijn nieuwe rol wordt Matthias verantwoordelijk voor merkstrategie en media. Hij zal het Smappee-merk helder positioneren en waken over een consistente merkbeleving doorheen alle touchpoints, zowel in België als wereldwijd.

"Als Brand Manager krijg ik de kans om, samen met mijn collega’s en agentschappen, het Smappee-merk verder vorm te geven en de energietransitie vooruit te stuwen. Deze scale-up bruist van de innovatieve ideeën en staat nog maar aan het begin van een heel mooi verhaal. Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring in te zetten om Smappee niet alleen verder te laten groeien, maar ook internationaal stevig op de kaart te zetten als pionier in slimme energieoplossingen."

Matthias Roose, Brand Manager Smappee

Met meer dan 10 jaar ervaring in de reclamewereld brengt Matthias een schat aan kennis en expertise mee naar Smappee. Na eerdere functies bij Serviceplan en Air begon hij in juli 2018 bij FamousGrey, dat recent werd omgedoopt tot AKQA Brussels. Als Account Director werkte hij er samen met klanten zoals VAB, de Vlaamse Stichting Verkeerskunde en Volvo. Met laatstgenoemde won hij diverse nationale en internationale prijzen.


Interviews
Wil je een interview inplannen? Laat het ons weten via delphine@loud-and-clear.be.

Afbeeldingen
De onderstaande afbeelding kan je downloaden door erop te klikken.

Perscontact:
Loud and Clear
Delphine Van Hoecke
delphine@loud-and-clear.be
+32 498 20 40 49

Over Smappee
Smappee, een bekroonde wereldleider in slimme energieoplossingen, transformeert de manier waarop mensen en bedrijven hun energie beheren. Dankzij zijn innovatieve technologie stelt Smappee al meer dan 100.000 gebruikers over de hele wereld in staat om hun energieverbruik te monitoren, aan te sturen en te optimaliseren, en maakt zo duurzaamheid eenvoudig en toegankelijk. Smappee werd in 2012 opgericht in België en is sindsdien uitgegroeid tot een merk dat wereldwijd vertrouwen inboezemt. Het integreert moeiteloos energiebeheer, slim laden en batterij-energieopslagsystemen om een toekomst van gedecentraliseerde, schone energie mogelijk te maken. Smappee heeft een ​ team van 140 medewerkers in 12 landen dat maar blijft groeien en een wereldwijd netwerk van gecertificeerde partners. Het is daarmee een belangrijke speler in de energietransitie en de bouw van een duurzame toekomst voor iedereen.

Ontdek meer op www.smappee.com.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Loud and Clear newsroom

Loud and Clear is een PR- en contentbureau opgericht in 2020 gericht naar B2B-bedrijven met focus op technologie, industrie, innovatie en duurzaamheid. We helpen hen om te connecteren met hun doelgroep. Door het juist imago op te bouwen met krachtige PR en waardevolle content. Geen one size fits all maar een aanpak op maat, voor meer impact en resultaat. Dat doen we vanuit de overtuiging dat elke onderneming, klein en groot, een waardevol verhaal te vertellen heeft. 

Neem contact op met